Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-06-15 14:14:37
"Algis" <algisas@freemail.lt> wrote in message
> Pas tave yra mechaninis centrinis diff'as kurio joks kompas nevaldo.
> Ir yra priekinio ir galinio diff'o imitacija stabdziu pagalba.
> T.y. masina pati stabdo prasisukancius ratus.

Gal gali "kaip zhaliam" paaishkinti - chia gerai ar blogai?

> ABS'a atjungus priekyje ir gale pasidaro visiskai laisvi diff'ai.
> Centrinis lieka toks koks ir buvo.

Sorry, bet persenai/ per trumpai quattrine turejau - daug ko ir nezhinojau, 
kaika ir pamirshau :(
Gal ir shita dalyka gali "ant pirshtu" paaishkint please?

> Karta senesniame quattro - centrinis diff'as toks pats.
> Priekine asis visiskai laisva.
> Galine asi galima paspaudus mygtuka uzblokuoti 100% (iki 25 km/h, paskui 
> atsijungia), arba palikti visiskai laisva.

Priesh metus kokius 7-8 turejau ashtuompenktu A90Q, tai ten blokuodavosi 
arba priekis arba galas (shiuo atveju varomaisiais tapdavo 3 ratai).

-- 
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1

>
>>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis 
>>> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia 
>>> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir 
>>> kaip ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas 
>>> ten netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) 
>>> atjungi ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo 
>>> kompas.