Tema: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-06-15 11:59:26
Pasigirsiu...
Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952.
http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117
Daugiau nuotrauku binaruose.

Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne 
Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia 
http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" 
servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad jie 
atstovauja "audi" o ne "quattro" :|
Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida ~210kkm 
(panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai lietuvoje (daugiau 
prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus mashina "dlia dushy" - 
sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P
Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir apsiramini 
:P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip sake mano 
pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 595 RS), 
vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina mazhokai 
feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 reikalai pageretu 
"ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas pojuchiai tokie, kad - 
ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal priprasiu :P
Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie 
tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie jos 
nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad koks 
"kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, prie 
kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota "perkrovoms" ir 
turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. Stabdzhiai geri ir 
dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu diskai bei kalades - brembo 
(ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! stabdzhiu kaladeles - po keturias ant 
vieno rato).
AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas 
salone - tikras.
Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis ten 
vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia knygute) apie 
shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir kaip ji atjungti 
jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas ten netaip buna su 
4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) atjungi ABS'a?). Quattro 
sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo kompas.
Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" karta - 
nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis 
reguliuojasi "ratuku" ish salono).

-- 
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1