Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: zhaltas
Data: 2009-06-15 14:53:30
*arba centras, arba ir centras ir galas blokuodavosi.

"kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
news:h15aes$cc2$1@trimpas.omnitel.net...
> "Algis" <algisas@freemail.lt> wrote in message
>> Pas tave yra mechaninis centrinis diff'as kurio joks kompas nevaldo.
>> Ir yra priekinio ir galinio diff'o imitacija stabdziu pagalba.
>> T.y. masina pati stabdo prasisukancius ratus.
>
> Gal gali "kaip zhaliam" paaishkinti - chia gerai ar blogai?
>
>> ABS'a atjungus priekyje ir gale pasidaro visiskai laisvi diff'ai.
>> Centrinis lieka toks koks ir buvo.
>
> Sorry, bet persenai/ per trumpai quattrine turejau - daug ko ir 
> nezhinojau, kaika ir pamirshau :(
> Gal ir shita dalyka gali "ant pirshtu" paaishkint please?
>
>> Karta senesniame quattro - centrinis diff'as toks pats.
>> Priekine asis visiskai laisva.
>> Galine asi galima paspaudus mygtuka uzblokuoti 100% (iki 25 km/h, paskui 
>> atsijungia), arba palikti visiskai laisva.
>
> Priesh metus kokius 7-8 turejau ashtuompenktu A90Q, tai ten blokuodavosi 
> arba priekis arba galas (shiuo atveju varomaisiais tapdavo 3 ratai).
>
> -- 
> kiSLOTHnik
> Quattro GmbH Q1
>
>>
>>>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis 
>>>> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia 
>>>> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir 
>>>> kaip ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - 
>>>> kas ten netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) 
>>>> atjungi ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska 
>>>> valdo kompas.
>
>