Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: TomS
Data: 2009-06-15 13:55:50
beje, kiek civiline ir kasko (jei draudei) ? :)

"kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
news:h152h4$uic$1@trimpas.omnitel.net...
> Pasigirsiu...
> Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952.
> http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117
> Daugiau nuotrauku binaruose.
>
> Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne 
> Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia 
> http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" 
> servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad jie 
> atstovauja "audi" o ne "quattro" :|
> Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida 
> ~210kkm (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai lietuvoje 
> (daugiau prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus mashina "dlia 
> dushy" - sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P
> Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir apsiramini 
> :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip sake mano 
> pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 595 RS), 
> vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina mazhokai 
> feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 reikalai pageretu 
> "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas pojuchiai tokie, 
> kad - ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal priprasiu :P
> Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie 
> tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie jos 
> nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad koks 
> "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, prie 
> kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota "perkrovoms" 
> ir turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. Stabdzhiai geri ir 
> dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu diskai bei kalades - 
> brembo (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! stabdzhiu kaladeles - po 
> keturias ant vieno rato).
> AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas 
> salone - tikras.
> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis 
> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia 
> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir kaip 
> ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas ten 
> netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) atjungi 
> ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo kompas.
> Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" karta - 
> nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis 
> reguliuojasi "ratuku" ish salono).
>
> -- 
> kiSLOTHnik
> Quattro GmbH Q1
>
>
>