Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-06-15 15:05:43
bet pas tave nevagiamas modelis (o audines ceshkes vagia kaip reikalas - 
apie tai pagalvojau, tik kai jau buvau nusipirkes), ir variklis dvigubai 
mazhesnis... va tau ir pigesnis draudimas...
Ash casco savo tiburona vos neperpus pigiau draudzhiu... verte panashi, 
metai 2002, variklis 2,7...
Ash i shita reikala zhiuriu taip - liubish katatsa, liubi i sanochki 
taskat...

-- 
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1


"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
news:h15csf$gf3$1@trimpas.omnitel.net...
> brangu labai casco pasirinkai.
> as moku ~2000, o verte paskaiciuota ~60.000
> o ir dalys brangesnes ir valit labiau
>
> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
> news:h15b1t$dd1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Civilke 150lt, uzh tris menesius :P
>> Casco 1500-2000lt
>> Mashinos verte ~19klt, II apsaugos lygis.
>>
>> -- 
>> kiSLOTHnik
>> Quattro GmbH Q1
>>
>>
>> "TomS" <ner@ner.ner> wrote in message 
>> news:h159bm$afp$1@trimpas.omnitel.net...
>>> beje, kiek civiline ir kasko (jei draudei) ? :)
>>>
>>> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
>>> news:h152h4$uic$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pasigirsiu...
>>>> Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952.
>>>> http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117
>>>> Daugiau nuotrauku binaruose.
>>>>
>>>> Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne 
>>>> Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia 
>>>> http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" 
>>>> servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad 
>>>> jie atstovauja "audi" o ne "quattro" :|
>>>> Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida 
>>>> ~210kkm (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai 
>>>> lietuvoje (daugiau prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus 
>>>> mashina "dlia dushy" - sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P
>>>> Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir 
>>>> apsiramini :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, 
>>>> kaip sake mano pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" 
>>>> Federal 595 RS), vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira 
>>>> pareina mazhokai feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 
>>>> 225-235 reikalai pageretu "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir 
>>>> lengvai. Kolkas pojuchiai tokie, kad - ne mano stiliaus mashina... Bet 
>>>> nieko, gal priprasiu :P
>>>> Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie 
>>>> tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie 
>>>> jos nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad 
>>>> koks "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, 
>>>> prie kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota 
>>>> "perkrovoms" ir turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. 
>>>> Stabdzhiai geri ir dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu 
>>>> diskai bei kalades - brembo (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! 
>>>> stabdzhiu kaladeles - po keturias ant vieno rato).
>>>> AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas 
>>>> salone - tikras.
>>>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis 
>>>> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia 
>>>> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir 
>>>> kaip ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - 
>>>> kas ten netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) 
>>>> atjungi ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska 
>>>> valdo kompas.
>>>> Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" 
>>>> karta - nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo 
>>>> aukshtis reguliuojasi "ratuku" ish salono).
>>>>
>>>> -- 
>>>> kiSLOTHnik
>>>> Quattro GmbH Q1
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>