Tema: Re: Q: dinamometrinis raktas iki 30Nm
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-22 23:44:04
On 04/22/2012 07:23 PM, Dainiushas wrote:
> Tikrai taip, suki kol užsiveržia. Ir tiek. Tu manai, ten kažkas keisis,
> kad užverši ne 17, o 28NM?

as tau bandziau pasakyt, kad tokioj vietoj, toki varzta praktiskai gali
sukti iki kol prasisuks sriegis. ir kada gana, nu niekaip nesugalvoju
kaip nusprest apart zinant tikslia reikalinga jega. tu rimtai manai, kad
tuos skaiciukus siaip jau visi rasineja is lempos nes neturi ka veikt?
tai gal ir kitos gamintojo repair rekomendacijos nieko vertos? juk
kiekviens garazas specai ir zino geriau...
kazkaip dar visai nesenai pats juokdavaisi is tu, kurie daro bet kaip.
dabar pasirodo jau perstojai i ju gretas, ir argumentas, kad '20 metu
dare bet kaip', todel zino geriau uz inzinierius ta daikta sukurusius,
yra pats rimciausias.