Tema: Re: Q: dinamometrinis raktas iki 30Nm
Autorius: vytjon
Data: 2012-04-20 14:31:13
On 4/20/2012 1:05 PM, sharkius wrote:
> Ne nu, neturiu ka pasakyt - tik tiek, jog ne visi pirmakart dvirati
> remontuot pradejo budami 30ties... bent nemazai daliai mano bendraamziu
> jau bunant 8-10 metu amziaus nereikejo anei dinamometriniu raktu anei
> schemu remonuojant dviracius, o svajoniu yrankis i skladuka skaitydavosi
> "razvodnoj kliuc", ir kazkaip anei guoliai nuo perverzimo byredavo, anei
> nedasuktus ratus pamesdavom...

   Su senu dviračiu plieniniu rėmu jokių problemų - suki iki "na va, jau
gerai" ir tiek :)
   Tikslesnio rakto poreikis atsirado ruošiantis perdarinėti dviratį
aliumininiu rėmu bei pasiskaičius forumuose apie tai, kaip negerai
perveržti (anglies pluošto rėmai išvis baisiai aprašyti). O ir pačiam
įdomu, kokia ta "teisinga priveržimo jėga". Vienžo labiau smalsu, nei iš
tiesų reikia.