Tema: Re: Q: dinamometrinis raktas iki 30Nm
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-21 09:54:33
On 04/20/2012 10:10 PM, sharkius wrote:

> ir kas ten blatno? kelios judancios dalys, kelios yvores, kas dar? kuria
> vieta pats isardes, nesugebetum susukt atgal be dinamometrinio rakto?

nu man tai atsakyt nesunku, bet kodel tu cia protinga vaizduoji, dvirati
arciausiai is 50 metru mates?

blatno nieko. tik tavo 'logika' nelabai paaiskina, kam pakabos
gamintojas prie kiekvieno jos varzto uzrases uzsukimo momenta, kurio
reiksmes konkrecios (realus pvz): 13, 15, 17, 25 Nm. nu tu aisku
pataikytum is akies.