Tema: Re: Q: dinamometrinis raktas iki 30Nm
Autorius: bomanz
Data: 2012-04-21 09:35:35
sharkius wrote:
> On 2012.04.20 12:02, padugne wrote:
>
> Ne nu, neturiu ka pasakyt - tik tiek, jog ne visi pirmakart dvirati
> remontuot pradejo budami 30ties... bent nemazai daliai mano bendraamziu
> jau bunant 8-10 metu amziaus nereikejo anei dinamometriniu raktu anei
> schemu remonuojant dviracius, o svajoniu yrankis i skladuka skaitydavosi
> "razvodnoj kliuc", ir kazkaip anei guoliai nuo perverzimo byredavo, anei
> nedasuktus ratus pamesdavom...

Nurodytas sukimo momentas dažnai būna toli iki pojūčio kad 'pakankamai
užsiveržė'. Visokiems titaniniams kaip suprantu tarpas tarp tokio jausmo ir
'nulūžo' apskritai mažas.

Pavyzdžiui, 120Nm automobilio ratų varžtams yra netikėtai mažai. Atsukinėjant
atrodo, kad varžtai užsukti labai silpnai. Bet patys neatsisuka.

Dar mačiau kaip granatos varžtą servise užsukinėjo su dinamometriniu raktu.
Rakto rankena ilga, užsilipo meistras visais savo 80kg ant rakto galo, tik tada
trakštelėjo. Nu nebūtų jis tiek daug sukęs 'iš akies'.