Tema: Re: Q: dinamometrinis raktas iki 30Nm
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-21 22:20:09
On 04/21/2012 07:10 PM, Dainiushas wrote:
> tai mašinoj prie kiekvieno varžto NM duoti. Nes suknistam laptope. Tai
> ką, kalades keist su dinamometriniu, laptopą ardyt su dinamometriniu?
>
> Btw, ratų varžtams irgi duoti NM. O tu va sutepi tepalu ir suki
> bilekaip. Ajajajajaj.....

nu taip duoti. manai siaip sau? t.y. inzinieriai neturi ka veikt, ir
skaiciuoja, dokumentuoja? vietoj to, kad parasytu trumpai - sukti is
akies, kad laikytusi ir neatsisuktu :)

o kad daug kur galima apsieiti be tikslumo, naturalu. tokie ratu varztai
laiko labai dideli NM diapazona. kad neatsisuktu, uztenka 'is akies'
uzsukt. tas 'is akies' realiai gali skirtis tikriausiai ir dvigubai, ir
nieko nuo to neatsitiks. kai kai pradedi rasyt, kad variklius sukioja is
akies, tai man rodos ir paciam jau juokinga, bet vistiek rasai :) kokia
itaka turi perverzimas/nedaverzimas/nevienodas momentas tarp varztu,
sukant galvos varztus manau aiskint nereik. ir ten jau 'geras'
diapazonas gerokai siauresnis nei sukant ratu varztus.