Tema: Re: Q: dinamometrinis raktas iki 30Nm
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-21 22:27:16
On 04/21/2012 07:13 PM, Dainiushas wrote:
> bet tai primesk, jei užlipa ant metro rankenos, tai gaunasi >500NM :).
>
> Man šiaip prie mašinos vieną kartą suko su dinamometriniu, kai guolį
> keitė. Atisuko po mėnesio tas guolis.... skirtingai nuo kitų Vasių suktų
> guolių, kai nebuvo jokių problemų.

ir kas? raktas uz 50 Lt is gariunu ir tiek.
vat konkretus pvz, kai tvarkiau ta pezhuka: tepalo siurblio prisukimas,
viskas mirksta tepale, sukiojasi labai lengvai. keli varzteliai m6.
dabar tu man pasakyk, is kokio galingumo lemputes, reik atspet, kiek
juos uzpist, kad siurblys i karteri nenukristu uz kilometro ir kad
nesuvaryt sriegio? tikrai suktum is akies? pasiemus normalu rakta (kaina
 > 1 kLt) pasirode, kad reik uzsukt salyginai labai nesmarkiai. is akies
buciau uzvares zymiai daugiau, 'kad neatsisuktu'. beje, pacio turimas
raktas uz kelis simtus Lt nors teoriskai ta diapazona ir apima, bet
'rodo' totalu pieno riebuma.