Tema: Re: keturrachiai mieste
Autorius: Fla
Data: 2009-05-19 15:08:45
Nezinau ar reiketu, "tuo laiku miegojo jau bene tik" skamba
kazkaip neuztikrintai :) O siaip tai pagalvojau, jog jei nakti
buduliai tusinasi, o parychiais tai zhinantys sheimos zhmones
perima veliava - ash juos i viena eile statychiau :) Ale gal
ten ir ok viskas buvo, nebuvau nezinau :)

Tiesiog ish patirties zinau, kad mane tiek vieni tiek kiti vienodai
erzina (tiesa kad labai stipriai - nepasakyciau, miegu nejautriai :)
Ir buna pofik, kad Lietuva gyvena kaimo/zhemdirbiu rezhimu, kur su
saulelydziu reik nustot triukshmaut (nu cia dar ok), ir su saule
galim pradet pa polnaj programe (kas imho kvaila).

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)