Tema: Re: keturrachiai mieste
Autorius: Fla
Data: 2009-05-19 10:02:35
ne nu pz.. stengiuosi sudaryti ispudi kad vis dar turi ATV,
kad esi rimc gyvenime nusisekes bakurs, o tu tik pyst ir ..

nu bet nieko, vis dar galim priburt kad esi kachiokas, puse
gyvenimo shtanginej praleides, ir galintis atbula ranka ant
zhemes FX'a patiest ish puses smugio.. tai irgi parodys, kad
tavo gyvenimas nepraejo veltui.. na bent jau vieno juodu
felgiu gerbejo akyse :D

p.s. gerai kad priminej, ainu kavos!

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)