Tema: Re: keturrachiai mieste
Autorius: asistentas
Data: 2009-05-19 10:39:26
nu nelyginkim nakti pralekusio kokio kiauraduslintuvio, su lenktynemis
kacergineje ar panasiai.

pas mane pilnas kvartalas kiauraduslintuviu mk3 golfu ir civiku visokiu.
pilnas. pravaziuoja ir pradeda kaukti visos signulkes masinu. bet kazkaip
nerekauju, kad visus golfus reik uzhdraust. nes zinau, kad ten ne golfas
kaltas, o 19 metu idijotas su zaliu klevo lapu, labiau panasesniu i kanapes.