Tema: Re: keturrachiai mieste
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-05-19 11:23:31
zhinai, o ta proga smagia istorija prisiminiau. Vasara, ezheras, palapines. Na ir zhinoma, keli ekipazhai tokiu kaip......nu kaip zhaltas kad chia rashineja. Suprantama, baagazines atidarytos, elipses plerpia visa eiga, vodke, dainos etc. Iki 6 ryto. Na, normalus zhmones aishku mushtis neina kenchia. Ir paskui 8-ta valanda - tik PYST vaikishku daineliu koNpakta visu garsu. Blet koks nipasitenkinimas pakilo, ish palapiniu pradejo lyst, watafak, kad per triukshmas, miegot neduoda blebleble!!!

Nemanai, kad gyvenant reikia kartais pagalvot, kad ir kiti zhmones aplink gyvena?

--
Dainius