Tema: Re: keturrachiai mieste
Autorius: zhaltas
Data: 2009-05-19 09:24:27
o as prie kauno mariu vaiksciojau, pilna motorolerininku ir siaip debilu
nesuvokianciu kur pesciuju takas o kur gatve, paskui dar nikeliuotu unitazu
atvaziavu su 150+dB, neskaitant to dar uodai ir moshkes puola ir toj prades
smirdet zydintis vanduo.
Masinos ner kur pasistatyt , nebent po tai draudzianciu zenklu, paskui dar
paskambino desimt min nervavo darbo klausimais,o griztant namo nespejau iki
22.00 alaus nusipirkt, larioke eiles min pusvalandziui, bevaziuojant namo
dar uzsidege kuro lenpute, bl jauti kaip nepasiseke man vakar a? :D