Tema: Re: keturrachiai mieste
Autorius: Fla
Data: 2009-05-19 10:48:10
Nu tai varai i lenktynes ir dzhiaugiesi motoro griausmu, nu. Kame problema?
Kazkas kitas varo i koki heavy metal koncerta, ir ten dzhiaugiasi garsiu muzonu.
Dar kitas varo i kokia zoofilu vakarushka, ir ten tratijasi su keulem ir pan.

Tipo butu geriau, jei visi tai darytu daugiabuchio kieme? Nebukim jautruoliai,
gi turbut zjb yra tratijamos kiaules zhviegimas! :) :) :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)