Tema: Re: keturrachiai mieste
Autorius: zhaltas
Data: 2009-05-19 09:39:43
nu tai renkit akcyje ir gaudykit nu, dainiushas gaudys, tu, dar surinksit
cia bent 10 gaudanciu.
Pajungsit policyje, TV, visus pagausit - miskas jums padekos.
o daba sedit kaip bobos turgeli ir skundziates...
zhegonsko pacukai kai lupo ta prakeikta navi is merso tai vokietis senukas
89metu (89!!!!!) su golfo lazda 2vnt perpiso gerai, o cia bl vyrai
skaitosi...