Tema: Re: KET programa
Autorius: Korke
Data: 2011-10-28 10:57:54
nu su prisipisinejimo guru man aisku sunku varzytis, bet tai kaip tada
pasiulytum tuos klausimu bilietus piesti ? Aprasyme rasyti, kad "3"
TYKRAI rodo posuky ir budamas sveiko proto ir samones, ka patvirtina n
liudininku + Popiezius ir YVLas tikrai siame pratime vaziuos i desine ?
Pridedant notariskai patvirtinta liudininku ir laiduotoju sarasa ?

Pridedant aprasyma, kad gaidys tikrai nebusi, nes be auksciau isdestytu
liudijimu taip pat pareiskiama "3" vaziuoti NE i desine neprivers:
- nukrites meteoritas
- ufo lekste daranti padreza is dangaus
- nescia bobute issokusi i kelias
- bubilius