Tema: Re: KET programa
Autorius: Korke
Data: 2011-10-27 22:09:13
kazkaip ieskai slieku ne vietoje, bilietai savotiski "vairuojantiems n metu"
bet imam realia situacija, pirmas vaziuoja "1" , antras "2" kartu su "3" nes
ju trajektorijos nesikerta, ir tada tu. Taigi tu praleidi tik "1" ir "2"

as didieji vietiniai vairo asai ir cia kazka izvelgs ? nesimato posukio
signalo tipo ? tam nubreztos rodykles kas kur juda.