Tema: Re: KET programa
Autorius: booraz
Data: 2011-10-27 22:04:19
KET egazmino klausimai turetu buti tobulinami ta linkme, kad zmogus
ismoktu ir isimintu, o ne kad ji prigauti.

Kazin kaip kitose salyse?... Gal kas laikete? Kaip ten?

Taip pat nematau tikslo maisyti atsakymus (nebent tai ugdo atiduma,
logika), bet per valandos egzamina atidumo neisugdysi, jei jau per
pragyventa laika nepavyko.
Pavyzdziui jei yra tokie atsakymo variantai:
1. 2
2. 4
3. 5
4. 1