Tema: Re: KET programa
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-10-28 08:12:36
laikiau USA vienoj valstijoj - bilietas visiems vienodas, tik ismetyti
teisingi variantai... jei neislaikai teorijos pasiulo pasedeti dar 10-15 min
pasimokinti ir vel ateiti ;)  vel nepasisekus pasiulo ateiti uz savaites -
ir tai nieko nekainuoja.... kainavo tik teises kai issilaikiau, kursai
neprivalomi, masina - su kokia turi su tokia vaziuoji (per laikyma)