Tema: Re: KET programa
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-28 06:08:30
I teisma gal nelabai, nors butu idomus precedentas, jei neislaikyta del
viens klaidos pereboro ir viena is klaidu butu analogiska. Pries pora
savaiciu vaziavome su kolega į kelione, tai jis pakeliui sprende testus. Tie
kas juos sudarinejo - arba masinos gyvenime nemate arba psichiskai nesveiki.
Klausimai pagal KET - dar puse velnio, nors kai kuriu formuluotes primine
viena mechanikos destytoja ish VISI (jei kas zino  - lygtai jau amzinatilsi
Karlaviciu). Elementarus dalykas paklausiamas taip, kad net ir zinodamas
nelabai atsakysi - toks zodziu kratinis. Blogiau kai prasideda aplinkiniai
dalykai ar eismo saugumas. Teisingus atsakymus galima tik iskalt. Nes man
rimtai idomu, ar daugelis is cia skaitanciu ir laikiusiu teises seniau
zinote, kad vaziuojant i galinio vaizdo veidrodeli besalygiskai reikia
ziureti kas 5 sekundes, o gerias kelio matomumas yra pasyvi saugumo
priemonė.

"MumZer"  wrote in message news:j8cnji$6im$1@trimpas.omnitel.net...

rodykle parodyta, kur judes.
bet gyvenime tokiu rodykliu nebuna ir garantuotai stovesi ir lauksi ka
darys trecias.

uz toki klaidinanti klausima galima ir i teisma paduot gal.
kaip uz sukciavima stambiu mastu (nes uzsiraus ne vienas ir ne du.. o
tai jau padidinta tikimybe perlaikymui)