Tema: Re: ar yra pasiteisinusiu budu LT kovot tikrais keliu "ereliais"?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-09-13 09:45:52
On 2011-09-13 06:25:29 +0000, Justas said:

> Kazkaip cia nervinates visi. Keliu gaidelius gerai veikia, jei
> nesinervinam. Stai, pavyzdukas, stoviu nereguliuojamoj sankryzoj, noriu
> kirst judria gatve. Masinos zuja. Uz manes stovi toks nekantrus labai
> Ford tranzit. Pypsina. Tada as ijungiu avarini, islipu ir einu aplink
> masina, ziuriu i padangas ar nenuleista kuri. Fordistas bliauna kazka,
> ko tu kaziolas nevaziuoji. O as jam mandagiai sakau, kad pagalvojau jog
> jus pypsinat kad gal man kokia padanga nuleista. Susinervina dar labiau.

sitas geras :)

man tai buvo biski kitaip - skubu kazkur, atvarau kipro petrausko gatve
link savanoriu ir jau is toli matau, kad nors antra juosta laisva, bet
pirmoj maziukas pezukas stovi per raudona (ten rodykle). Sviesos dar is
toliau, privaziavus signalai… Atsisuka nuo signalo taip is leto ten
sedincios persigandusiais ir nieko nesuprantanciais veidais… vienuoles.
Nepatogu buvo kaip buvusiam jezuitu g. aukletiniui nors tu ka...