Tema: Re: ar yra pasiteisinusiu budu LT kovot tikrais keliu "ereliais"?
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-13 09:33:04
jei bijai lyst i gatve nelysk, nx busikus nervuoji... ir man i keliu gaideli
tu labiau panasus sitoj situacijoj, nei busiko vairas... paskui per tokius
stabdzius, antraeilininkus ir kitokias fejas reikia landziot is juostos i
juosta, o besivelkantis ant 45 antra juosta rekia is paskos - keliu
erelis... ir siaip, butu su psichika viskas normaliai, taip liguistai i
signala nereaguotum...