Tema: Re: Q: ar yra pasiteisinusiu budu LT kovot tikrais keliu "ereliais"?
Autorius: Korke
Data: 2011-09-12 15:45:49
sioje vietoje man dar neaisku kas is tikruju sudarinejo avarine... ar
boba pora km vaziuojanti kairine juosta "nes reiks sukt i kaire po poros
km", ar nekantrus kentas.

siaip tai ziuriu cia madinga patapo is serijos "as cia apsiversiaves
vaziuoju" tai suprask galiu kaip noriu vaziuot ir kur noriu, nes as _su
vaikais_. Reiskia suku is kurios noriu juostos, lendu skersai per kelias
kur noriu, velkuosi ir pliurpiu mobilke, o paskui cia skundus rasineju.