Tema: Re: ar yra pasiteisinusiu budu LT kovot tikrais keliu "ereliais"?
Autorius: FX
Data: 2011-09-12 16:32:26
Tu garantuotas, kad viskas buvo taip kaip tavo zhmona tau papasakojo?

FX

"finito"  wrote in message news:j4kpvs$8ha$1@trimpas.omnitel.net...

Nu pvz zmonai mano buvo: gaidelis su Q7 Kaune buvo sukeles avarine
situacija. Pasivijo 2-a juosta vaziuojancia is paskos, susinervino kad JO
DIDENYBES nepraleido, nes anai tuoj sukt i kaire reikejo, tai pralenke per
pirma juosta, ir pries pat nosi staigiai kirto ant stabdziu, nors priekyje
tuscia buvo. Kadangi kartu vezesi ir mazameciu vaiku, tai jos pyktis buvo
toks, kad man rageli teko nuo ausies toliau patraukti...
102 paskambinus patare rasyti skyriuje pareiskima. Ir tiek. Bet zinant
teisetvarkos spragas, nesinori sulaukti buduliu pagal nutekinta pareiskejo
adresa, tad mano feja apsiribojo kramtuskes pakeliu dienos metu ir alaus
pinta vakare. Ir nervas praejo. Neissaudysi ir neisnaikinsi durniu. Duok
durniui kelia kaip sako patarle. Invalidu prie pekybos centru irgi dar
neisnaikino. Bet del sportinio idomumo uzsiimti rasliava galima.