Tema: Re: ar yra pasiteisinusiu budu LT kovot tikrais keliu "ereliais"?
Autorius: razumas
Data: 2011-09-12 18:09:06
mano zmona vazineja su 2 vaikais. akvariumo (copyright'as FX) langai
niaukti, xier ka pamatysi.
sioj situacijoj abu belekaip pasielge.Jei vaziuoja su vaikais - tegu
vaziuoja atsargiau. Bet nurasineti ant vaiku - negrazu.
o tas su q7 turejo pristabdyti, palaukti kol kliutis pasitrauks ir minti
toliau. O staigus stabdymas pries nosi, avarijos atveju, nutolina tikslo
pasiekima 4-5 valandomis. tai nafyg skubeti?

taigi reikia trecio vertintojo, kuriam pabarabanam zmona, vaikai, ar q7.
kaltus nustatys teismas. o iki tol galima tik lazdavotis ir dziaugtis kad
nesibaige liudniau.

--
razumas