Tema: Re: TPVCAD'o dengiamos papildomos išlaidos
Autorius: Pi.
Data: 2011-02-07 10:44:28
ING - bankas.. bet jie kazkiek ir su draudimu dirba.. nu kaip ir kiti bankai
lietuvoj(gyvybes ir pan) siek tiek dirba ir su auto draudimu.. draudziausi
ne pas juos..  ant poliso tikrai nesimato jokio pvm.. reiks dar karta
pasidometi.. nes pvm galima butu pasigrazint:))
del repatriacijos nieko nezinau.. kol kas dziugina tik auto draudimas:))
taip savo keliu reikia ieskot.. paziuret galima kaip kitur.. pasiimt, tai
kas gera ir atmest tai kas bloga..:)