Tema: Re: TPVCAD'o dengiamos papildomos išlaidos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-06 12:13:04
Tai ta spat sir pa smus. Gauni sarasa su privalumais. Pas viena - pakaitinis
automobilis. Eini į servisa ir sakai - remontuosiuos pas jus, jei duosit ta
automobili. Servisas gali duot, gai ir neduot - draudikas tuo nesidomi. Bet
jei neduos draudikui tai dzin - jis nieko tau nekompensuos.

"Pi."  wrote in message news:iils2c$itp$1@trimpas.omnitel.net...

mano atveju.. draudimas ir patare rinktis viena is ju apruvintu servisu..
nes .. ir isvardino privalumus.. vienas is ju buvo pakaitinis automobilis
remonto metu.. taip, kad draudimas zinojo.. papildomai man nekainavo..
kolegos atveju situacija analogiska..  gali but, kad servisistai labai
geri.. ir duoda pakaitines auto savo saskaita..