Tema: Re: TPVCAD'o dengiamos papildomos išlaidos
Autorius: Valdzia
Data: 2011-02-06 22:32:14
>Speju, kad idomus pasiketimas gali buti, kai konstitucinis pagaliau
>pagimdys sprendima del neturtines zalos ribojimo ir jis bus >nepalankus
>draudikams. Paliegeliu  ir advokatu eiles akip per Leningrado blokada prie
>duonos turetu issirikiuot.

Labai jau ilgai gimdo ir neaisku kada isgimdys. Nuo kokiu 2006 metu vis
kalbama, kad kelios bylos sudrebisiancios rinka eina iki teismo, bet kazkaip
niekaip neateina. Zinoma pirmiausia padidins imokas, tada ziures uz ka ir
kaip galima nemoketi :) Jauti kiek bylu tada atsidurs teisme? Juk jei man
trenksis I gala as butinai kviesiu grietaja, prasysiu kaklo itvaro,
biuletenio, laikino nedarbingumo lygdimo nervinio soko, nemigos bei
sutrikdyto kasdienio gyvenimo ko pasekoje reikalausiu trilijardo :)