Tema: Re: TPVCAD'o dengiamos papildomos išlaidos
Autorius: Pi.
Data: 2011-02-04 17:46:13
ant poliso..
siaip  civilka susideda is dvieju daliu.. sveikatos ir turto.. turtui
padaryta zala atlygina-remontuoja..  realiai daugiau ir negausi is
draudimo.. kaip jau minejau ir su auto pagerinimu.. kurio galbut tau 100
metu nereikia.. bet turi patirti islaidas del to, kad i tave ivaziavo..
(servisas neturi devetos detales ir ja keicia nauja su tavo priemoka..)