Tema: Re: TPVCAD'o dengiamos papildomos išlaidos
Autorius: Pi.
Data: 2011-02-06 21:18:26
nu man remontavo.. 10 cm ilenkima galiniame sparne virs arkos.. tikrai
uzdirbo nestebuklus..  tiesiog yra kitaip nei LT.. ir nesuprantu, kodel tu
bandai irodyt, kad ir LT yra viskas teisinga ir grazu..  nu nera taip.. nes
taisykles itariu kiek kitokios.. biznio kultura kitokia.. ir klientas gal
labiau vertinamas.. tfu tfu tfu.. daugiau nenoriu tureti reikalu su
draudimu, nei del savo, nei del kitu kaltes.. bet kol kas patirtis su
draudimu puiki.. lietuvoj taip pat buvo puiki - niekada neturejau bedu del
zalu suderinimo ir atlyginimo.. o cia dar ir pakaitiniu auto nudziugino..