Tema: Re: TPVCAD'o dengiamos papildomos išlaidos
Autorius: Pi.
Data: 2011-02-04 17:15:04
o kaip su kaltininku.. gal is jo galima gauti ka nors..? gyveni sau ramiai..
ir del kokio tai nelaimelio turi papildoma galvos skausma.. kur masina
taisyt.. kaip pas panas vaziuot ir pan.. dar ziurek neras detales devetos..
des nauja, tai primoket turesi.. lygioj vietoj atsiranda papildomos islaidos
ir nepatogumas.. kokia praktika visas su tuo susijusias islaidas
issireikalaut is kaltininko..
pvz.. ivaziavo man i auto.. uzsipildem deklaracija.. paskambino is serviso..
paklause kada  ir kur man patogu apsikeisti masinom.. atvare pakaitine..
pasieme mano remontui.. po savaites vel apsikeitem.. aciu viso geru.. beja
veiksmas ne LT.
manau taip ir turetu buti, kai esi nukentejes..