Tema: Re: TPVCAD'o dengiamos papildomos islaidos
Autorius: Korke
Data: 2011-02-04 21:37:19
Graudi situacija, bet tai naivumas tavo sakyciau musu kraste gyvenant. Matyt
cia ant dienu supiso aparata ane, tai dar neisbleses entuzjazmas "istatymu
skaitymo". Jei jau tokios bedos,kad autonetekimas tavo evoliucionavima ir
reprodukavimasi stabdo draudiesi arba kasko su pakaitinio opcija ir nesuki
cia paskui visiems pautu. Arba dabar nuomokis auto, gyvenk "patogiai ir
nekeisdamas savo kasdieniniu paniatkiu" nu o paskui pasiteisi del situ
islaidu kompensavimo.
Nes kol tu cia aiskinsies kol ka.... vaikai nuo to i mokykla nenuvaziuos
kazkuo. Ir dar privertei Lina cia visokias baisias istorijas i viesuma kelt
del tavo problemeles. Reikejo kaltininkui ant karstuju snukin kalt ir butu
tau moralinis pasitenkinimas, jei tikrai zioplys koks buvo, nereiktu daba
verkt :), nu o jei netycia anam gavosi reiskia nu toks likimas, dalyvauji
eisme, zinai gresmes, taigi arba draudiesi nuo ju, arba neverki.