Tema: Re: del zaliuku
Autorius: Eex
Data: 2011-01-28 16:54:35
negali moketi 1lt todel, kad atsiranda spragu, apie kurias mes cia ir
diskutuojam. va kur beda. jei tu saziningas pilietis - pagirtinas dalykas.
taciau tokiu kaip tu mazuma. del saziningu zmoniu is vis jokiu parkomatu
nebutu - susimokejai pavedimu ir ir viskas. o dabar susimoki 1lt (cia kiek -
20min?) o stoveti gali 5 valandas.
sumokejus 10lt spragos traukiasi. beje, 10lt yra salygine suma. ja seip
reiktu suskaiciuoti.