Tema: Re: del zaliuku
Autorius: VNO
Data: 2011-01-28 13:23:14
as tai nesiparinu - man si sistema tinka 95%.
rasiau jau - vienintelis didelis pliusas butu mokejimas bet kokioje zonoje kas 15 min.

is kitos puses - Vilniuje zalia zona - 1 Lt/val.
moki tik uz valanda.

aisku atsiras nelaimingu zmoniu, kurie nesugeba susitvarkyti su tokia paprasta sistema.
nesubenciu suplanuoti savo darbus ir veiksmus buvo, yra ir bus.

ypac kai kalbame, kad per menesi tai yra 20-50 Lt.

o del tavo svajoniu - svajok toliau :D

VNO
"Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message news:ihu7m0$8pv$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai skundziasi beveik visi. taciau argumentuotas paaiskinimas siuo atveju
> garantuotas.
> arba pvz galima diferencijuot is vis. atvaziuoji susimoki 10lt ir stovi
> belen kiek. arba atvaziuoji susimoki uz 1val 2 lt, bet pavelaves 5min gauni
> bauda. ta prasme galetum rinktis.
>

> "VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message

>>> situacija. atvaziavau i istaiga tvarkyti reikalu. realiai tvarkymo ~30.