Tema: Re: del zaliuku
Autorius: Eex
Data: 2011-01-28 15:45:26
beje, man irgi niekada nekilo del to bedu. tiesa - nedaznai tenka parkuotis
mokamose vietose. jau rasiau, kad nesenai teko prie vienos ligonines
parkuotis pora dienu pastoviai isvaziuojant/atvaziuojant. kadangi nezinojau
kada teks isvaziuoti, tad akivaizdziai kilo klausimas, uz kiek man
susimoket. a beje, kas tas "zaliasis"?