Tema: Re: del zaliuku
Autorius: Eex
Data: 2011-01-28 11:49:04
geriau butu koks bazinis mokestis, pvz 4lt, o kiek perstovi - damoki. geriau
taip svajokim.
ta prasme kad nefiguruotu parkavime laikas. nes jei panagrinet mano aprasyta
pvz, tai tokiu atveju visi parkuotusi 15min. ir bendrai, sumokejai 4lt ir
stovek tu ten nors ir visa diena. nemanau, kad tai kazka pakeistu labai.