Tema: Re: del zaliuku
Autorius: Korke
Data: 2011-01-28 15:28:43
o jei as 15min sustoju per 10 vietu mieste kasdien, nunest paduot kazka tik,
kodel as turiu moketi tiek pat kiek ir visa diena laikantis ten masina ?
as sutinku sumoketi (ir net sugebesiu tai padaryti savo jegom [sms, savom
kojom nueidamas iki parkomato/dedes], kodel man nesudaro tokiu galimybiu ?
O tavo atveju tai argi nesudarytos galimybes? (kadangi neaktualu tai nelabai
domejausi, gal sitas feature'as dabar panaikintas jau, bet anksciau buvo)
issiperki nuolatini menesiui uz 100 ar kiek ten lituku ir viskas...nei baus
kazkas, nei bilobiliui pinigu reiks leist, nei parintis uztrukus eileje? Ar
cia vel problema darysi, nes tu nori "paduot" pinigus buten uz dienos
stovejima, o ne uz valandini ar menesini ?

Del teisimu laimejimo tu paviesink gal konkreciau, nes tokie sapaliojimai
tau vertes nepriduoda. Nes as irgi galiu sakyt, kad girdejau, bet ten budavo
berods problema del blokatoriaus uzdejimo/judejimo laisves apribojimo;
vairuojo/autosavininko baudimo klausimo, o ne del pacio nubaudimo butinumo
fakto del ko niekas ir nesigincydavo.