Tema: Re: Q: del zaliuku
Autorius: Ignas
Data: 2011-01-27 18:18:16
su pienu nevykes palyginimas, nes tu piena vis tiek turi ir pardavejas dar
karta to pieno nebeparduos, o stovejimo vieta (prie kokios "reikalingos"
valstybines istaigos) tokiu budu per 5 val. gali uzdirbt kaip uz 7 ar 8 val.
del filmo tai, mano manymu, toks skundas butu teisingas: jei iseini is
filmo, sakykim, per pirmas 15 minuciu - pinigai turi buti grazinti (panasiai
kaip preke perkant internetu)...