Tema: Re: del zaliuku
Autorius: Eex
Data: 2011-01-28 11:36:29
nu seip man berysio irgi atrodo tokia baudavimo sistema. nes labai paprasta
situacija. atvaziavau i istaiga tvarkyti reikalu. realiai tvarkymo ~30. ok,
issiperku laika 1h. taciau buvo eile, ar dar kas - uzgaisau 2h. nu tai
atvaziaves ir pasiparkaves i mokama vieta as gi nepirksiu pusdieniui
bilieto. negaliu as numatyti kiek uztruksiu. nera tobula tokia sistema, ir
uz ta netobuluma as nesiruosiu moketi kazkokiu baudu. darykit slagbaumus,
idarbinkit daugiau zmoniu, sugalvokit dar kokia sistema, bet bausti, kai
gali susimoketi uz papildoma laika yra neteisinga.
pvz, ateini prie masinos, o ten stovi bicas. sako, va tu papildomai
prastovejai dvi valandas, prasau uz jas ir susimoketi. cia kaip pvz.