Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: Zebediejus
Data: 2011-01-12 14:11:53
Dazniausiai turi lygiai. Arba turi bilietelius savaitinius, dieninius,
menesinius. Bet jei netycia neturi - duodi kiek turi ir nesuki galvos, nes
kai susikaups nemaza suma - pasiimsi graza ar uz ja nusipirksi menesini.Gal
ne pati idealiausia tvarka, bet bent jau esi tikras, kad nereiks lipti is
autobuso ir kulniuoti pesciomis, nes tau bankomatas nedave metaliniu.