Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: VNO
Data: 2011-01-12 10:46:07
bet priemsk kiek daug parkiu del 2 litu? :)
idealiu atveju tavo ir Lino pozicija turi veikt - o realybeje, tu islipai is masinos, nueini i veikianti kioska, o tau vistiek jau raso bauda pvz.
nu ir ka daryti?

imho geriau tureti galimybe umoketi, nes jei su idiotais neeina sneketis, tai sumoki sms ir uzsiimi kuom naudingu o ne musiesi :D

VNO