Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: Tolimas
Data: 2011-01-12 11:10:57
Teko matyti trūlike vaizdelį kai jaunuolis vairuotojai išdidžiai paduoda 200 LT, sako- vieną bilietą. Vairuotoja sako: OK, važiuojam iki troleibusų parko, ten gausi grąžą. Jaunuolis sako: ee..ee.. netinka taip. V: -Lipk lauk tada.; Jaunuolis - eik nx, bbd, ...!! ir nuėjo į trūliko galą. Įdomu kaip būtų, jei kontrolė jį užtiktų be bilieto, bet su 200 kišenėj?