Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-12 13:48:36
On 01/12/2011 11:59 AM, zhaltas wrote:
> bet skaityt neismokai vistiek dar matau?
> siaip tik papizdelint.

pizdelini cia tu. tipo gimdymas atsitinka is niekur. tiesiog uzgriuva
netiketai viena diena :D kad pasiruost elementarius dalykus tai cia jau
samanu reik but. tuo labiau kad pats rasai jog KASDIEN maliesi po centra
ir visas tas problemas (tikras ir menamas) zinai atmintinai jau senai.
dalyvavau ir gimdyme, ir parkavau ir net minties nekilo kazkokiu
problemu ieskoti del parkingo. sakyciau butu ta apmokama parkinga padare
diena pries tau gimdant, tada dar suprasciau. bardacioke pastoviai
metosi keletas korteliu, butent tam atvejui kai kitaip apmoketi
parkavima nesigauna arba tingiu.
as pvz labai retai vaziuoju i centra, bet vistiek yra atsirades
instinktas dar pries vaziuojant pagalvot kur parkuosiuosi ir kaip
mokesiu. ir nei karto jokiu problemu nebuvo.