Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-12 11:14:24
siaip tai reiketu uzhsiimt ir papurtyt ta debilu kontora, o ne taikstytis...
nes axujielinimas tai ja jabal... atriso rankas krabus kabint, nu tai nespedavai masinos dureliu atidaryt jau vynioja lenciugus, dabar dave fotikus, vapse pizda.

kas nebuna centre ir nesusiduria - gal ir poxui, bet kai kasdien tas pats per tapaty, nu tai atsiprasau...
'paslauga perki'... vat nixuja , as susimoku rinkliava nustatyta ir bukit malonus suteikit galimybe susimoket, o ne prisigalvot kazkokiu nx nereikalingu korteliu ar dar kokio bb.

p.s keli metai atgal:
atvaziuoju pasistatau ~23.00 , stovejimas nemokamas , aparatai isjungti.
Neplanuota uzgeriu klubely, atvarau ryte pasiimt - krabas. Nu tai bled tai kaip man susimoket ir kada? Atlekt 6:50 su taxi gatavam kad galeciau susimoket 2lt?