Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-01-12 13:36:20
Kaune, kai neveike bilietomatas, as kaip doras pilietis skambinau nurodytu
numeriu.
Sakau nepriima pinigu, gal sugedes? Sako gerai, registruojam gedima, bet jus
vistiek
turit susimoket. Klausiu kaip? Sako susirast artimiausia bilietomata.
Tai va praejus savaitei, as kaip tik pasinaudojau patarimu. O baigesi kaip
visada.

"ukw" <aha@aha.aha> parašė naujienų news:igjs6f$q71$1@trimpas.omnitel.net...