Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-12 11:23:15
man neabydna, tureciau galimybe, daryciau tapaty :D
bet biski nu kazkokio bent suvokimo elemantaraus reik turet.
Tu nesusidures, tau pohui, as susidures, nu tikrai liudnas vaizdas... priimta kruva varguoliu :D kurie tik uz kampo ir ziuri kaip iskist ta supista mokejimo kortele, nes kitaip algos negauna :D