Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-07 18:03:40
"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
news:ig7d1f$9mr$1@trimpas.omnitel.net...

> Galima.

ok, pradedam prie zodziu kabinetis.. teise turi.. bet ja naudotis negali..
nes neturi patvirtinancio dokumento.. galiojancio..

> Jei negalioja, tai turbūt ir nepatvirtina. Bet nereiškia, kad teisės
> neturiu.

tu klausai ka tau sakom.. teise turi.. bet negali ja naudotis.. nes neturi
kuo ta teise patvirtinti..

> [citation needed]
>
> Vadinasi jei pamirštu namie ir mane sustabdo, gausiu baudą už transporto
> priemonės vairavimą neturint tam teisės?
ne.. baudzia uz tai, kad turi namie.. galiojanti teise patvirtinanti
dokumenta.. dokumenta turi is principo.. o jei pasibaiges galiojimas.. tai
dokumento neturi..